A Garden Apartmanház 1 és 2 üdvözli Önt vendégei körében.
A megadott érkezési/elutazási időpontban a tulajdonos és/vagy ügynökség képviselője jelen van (igény esetén)
24 órás ügyeleti szolgáltatás telefonon:
- +36 (30) 456-0814
- +36 (30) 952-7039
Takarítás hetente egyszer ágynemű és törölköző cserével
- Érkezéskor a bejelentés miatt kérjük megmutatni személyes dokumentumaikat (útlevél vagy fényképes igazolvány) és átadni a helyszínen fizetendő összeget, ami a szállás foglalóként átutalt és levont díjából és a helyi IFA mindenkori összegéből áll. A szálláshely az érkezés napján 14 órától, az elutazás napján délelőtt 09 óráig áll rendelkezésre. Egyéb lehetőségek előzetes egyeztetés alapján, rugalmasan intézhetők.
- A szálláshely végleges elhagyásakor a kulcsot le kell adnia szállásadó részére. Ennek időpontjáról előre tájékoztassa a szállásadót!
- A megegyezett időpont előtti elutazás csak kivételes esetben térítünk vissza.
- Az apartman elhagyásakor az átvett TV, légkondicionáló kapcsolókat vissza kell adni.
- Vendégház elhagyásakor az ablakokat kérjük bezárni, és a Klímát kikapcsolni!!!!!!!!!!!!
- A szálláshelyet csak az előre egyeztetett létszámban vehetik igénybe a vendégek.
- A szállásadó jogosult – előzetes bejelentés nélkül – ellenőrizni, hogy a szálláshelyen az előre bejelentett illetve kifizetett létszámban tartózkodnak-e a vendégek. Az ellenőrzés nem járhat a vendég zaklatásával és az ellenőrzés, takarítás során a vendég személyiségi jogai tiszteletben tartásával kell eljárni.
- A vendégeink látogatót nappal (8 és 20 óra között) a szállásadóval előzetes egyeztetéssel fogadhatnak.
- Háziállatot tilos engedély nélkül az apartmanba bevinni!
- A tulajdonosoknak jogukban áll lemondani a szállást, ha a vendég nem tartja be a házirendet, ha megbontja a békét. Minden vita, amit nem lehet megbeszélni egymás között Polgári Peres úton kerülnek rendezésre!
- Az átadott kulcsok esetleges elvesztése esetén a vendégek kötelesek azt haladéktalanul jelezni és annak árát, illetve a zárcserét a szállásadónak megtéríteni.
- A vendégek által a nem rendeltetésszerű használattal okozott kárért a vendégek anyagi felelősséggel tartoznak, a kárt közvetlenül meg kell téríteni a szállásadónak.
- Amennyiben a tartózkodás alatt a vendégházban, szobával kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, kérjük, haladéktalanul értesítse arról a szállásadót. Utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
- A szálláshelyen hagyott értékekért a szállásadó nem vállal felelősséget.
- A vendégeknek a ház házirendjét figyelembe kell venniük, különös tekintettel a reggeli, kora délutáni és esti, illetve éjszakai órákra vonatkozó csendrendet illetően.
- Amennyiben a vendég 30 napon túl tartózkodik a szálláshelyen, arra külön megállapodás vonatkozik.
- Az Apartmanban, vendégszobába történő be- és kijutást a szállásadó biztosítja a kulcsok átadásával.
- Szobafoglalás esetén a szállásadó megmutatja azokat a helyiségeket, amelyeket a vendégek használhatnak, illetve tájékoztatást ad az általa biztosított szolgáltatásokról.
- A szállásdíj tartalmazza a közüzemi díjakat és egyéb rezsi költségeket, az ágyneműt huzattal, törülközőket, egy héten túli tartózkodás esetén heti ágyneműcserét, valamint a végső takarítást.
- Baleset esetén hívja a 112-es segélyhívó számot!
- Tűz esetén a lépcsőházban talál poroltó készüléket, azonnal kezdje a mentést és hívja a tűzoltókat 105-ös számon majd azt követően a szállásadót!
- Az Apartmanban dohányozni tilos! A dohányzás az udvaron a kijelölt helyen történhet!
- A háztartási szemét gyűjtése a konyhában található szemetesben lehet. Amennyiben azok megtelnek az kapuban lévő kukában helyezzék el azokat! Az elhelyezett szelektív szemetest legyenek kedvesek használni!
- Étkezés: Az apartman jól felszerelt konyhával rendelkezik. Kérjük a tisztaságra ügyelni! A mikrohullámú sütőbe fémet tartalmazó edényt ne tegyen be! Az elektromos berendezéseket ne hagyja áram alatt, amikor használaton kívül van!
Bármilyen kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésére!